onsdag 2 juli 2008

Mejlande moderatsvin

Jag var en av dom som abvände Expressens teknik å mejlade alla som röstade ja till FRA-lagen. Nu börjar de jävlarna mejla tillbaka från riksdagen. Och inte nog med det, ett moderatsvin försöker ge mig (ok, oss är det väl) dåligt samvete eller nåt eftersom han skrev "Tack för ditt mejl om FRA. Det är lite synd att du inte skickar ett personligt mejl utan använt dig av Expressens massmejl, eftersom det
innehåller felaktiga påståenden."


Alltså, jag tycker att alla som röstade igenom fascistlagen ska trackas ordentligt, det kommer aldrig hålla och jag önskar att en EU-domstol dömer ut lagen och kasserar den där den hör hemma.

Ärligt, grejen är ju att så många ska mejla på en gång så att de känner av ilskan. Om jag ensam hade mejlat hade det inte gett nån effekt. Så för en gångs skull tackar jag kvällspressen för möjligheten att få säga sin mening. Inte i ord, men i volym.

2 kommentarer:

Sandra sa...

You go girl! Verkar dock inte som om Reinfeldt och resten verkar bry sig om motståndet. Trist.

Otroligt att Expressen hittar på ngt bra för en gångs skull. Dock kanske vi ska köra nästa mailkampanj MOT Aftonbladet och Expressen och kräva att de skärper till sig en smula och börjar skriva nyheter oftare än strunt?

Cosmo girl sa...

Håller med, inte ofta nuförtiden man läser nåt vettigt i kvällspressen. Men det finns små ljusglimtar som dessa!