fredag 11 juli 2008

Tänkte egentligen skriva nåt vettigt...

...men jag har inget vettigt att skriva. Hjärnan är tom, jag orkar ings utgångar, alkohol är överskattat, nu drar jag.

Onsdag lämnar jag Svedala för Indien i fyra veckor. Inget planerat, förutom Dharamsala. Kikade på Mårtens brorsas visumansökan å bokade boende på samma hotell som dem i Delhi. Har fått råd, tips å synpunkter, allt hamnar i den lilla röda boken som jag lämnar hemma. Resan är min och bara min. Misstagen gör jag själv å det blir fantastiskt.

Den viktigaste frågan är om jag kommer hitta en sjal liknande den jag köpte i Amsterdam. Glömde den hos malmökillen som antagligen jobbade på korvkiosken där jag raggade upp honom. Och vem vet? Kanske hittar jag nåt bättre.

Blev inget pulizer prize för det här inlägget heller. Sparar det till boken.

Inga kommentarer: