fredag 4 januari 2008

Dado sågas i svenskan

Tråkiga nyheter, Dado på Tavastgatan sågas i Svenskan.

Alltid synd när sånt händer, och jag undrar om kritikern faktiskt smakade på nån av drinkarna - som är riktigt goda! Däremot håller jag med om auberginerätten, den smakade inte så mycket, men de andra som ätit där med mig har varit mer än nöjda. Och smårätterna är verkligen grymt goda!

Det är ett trevligt gäng som jobbar där i alla fall, hoppas det går bra för dem. Och inredningen är riktigt skön! Borde kanske kila förbi på en öl ikväll, får väl se hur det blir.

1 kommentar:

Kungsholmscentern sa...

Jag kan för egen del intyga att deras fisk och skaldjursgryta var utmärkt och gick väl ihop med apelsinriset som även hade en toch av kardemumma. Personligen ser jag fram emot nästa besök.

/Oscar Fredriksson