tisdag 8 januari 2008

Herregud, Jesus och jag

Herregud vad virrig jag är.
Som vanligt är jag Last Minute och vaccinerade mig i morse mot Hepatit A, hela armen känns fel (snart fyra timmar senare). Fick däremot inte vaccinera mig mot Hepatit B eftersom jag misstänkte att min mens var tre dagar sen = dåligt. Efter noggrann kontroll med T, K samt min egen blogg har jag räknat ut att mensen inte alls är sen, den beräknas anlända lagom till semestern börjar. Skulle vara en perfekt överraskning på flyget till Singapore, 10 h med mensvärk är en jävla bra anledning att dricka sig snorfull på whiskey.

Att vara Jesus.
Jag ska trycka upp en t-shirt med texten "Att vara Jesus". Varför vet jag inte riktigt, och om du frågar kommer jag med olika anledningar varje gång.

Ego, ego och ego.
Jag känner inte för att förklara självklara saker för folk med låg självkänsla och hög självupptagenhet. Jag håller det hellre för mig själv och snackar av mig med såna som har mer empati och mindre egokänsla. Typ min tidigare bilkollegan (tillika tidigare pimp), K såklart och syrran. Jag missade målet ordentligt förra veckan och känner inte inte göra det igen med andra som är mindre viktiga.

Inga kommentarer: