måndag 14 januari 2008

Fyra nyanser av rosa

Først pedikyr. Men det ræckte inte før humøret. Så jag gick och klippte mig. Ajajaj - nær man ser 30 cm av sitt hår på golvet och en singaporiansk tjej se jættelycklig ut før att hon till sist fick lov att klippa kortare lugg æn jag ville så får man faktiskt lite ont i magen. Men gjort ær gjort och huvudmassagen var fantastisk.

Sen køpte jag en væska som ær stor nog att forsla hem en transvestit som ska vara køksslav hos K (det ær inte lite konstiga ønskemål på presenter jag fått), sen manikyr och en tjej som provade fyra olika nyanser av ROSA før att se vilken som skulle se bæst ut. Dær gav ja upp, de ær så snælla och trevliga så det ær bara att se glad ut. Sen två par ørhængen och en blick på en klocka som ær alldeles før stor men som ændå ska med hem. Sen gjorde det inget attt taxichaufføren inte alls hittade hem t peter och kørde runt i 40 min tills jag bad om att bli avslæppt før att ta en ny taxi. Han spelade trots allt van Halen før min skull.

Det ær vad jag gjort idag, har knappt varit utomhus før att se solen. Och jag ær 1000 kr fattigare, men faktiskt lite lyckligare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är mycket nöjd att läsa om den stora väskan! :)