onsdag 2 januari 2008

Äntligen är skiten slut.

Låg vaken till 04 inatt och funderade på mitt liv. Är så jävla trött på mig själv, ibland önskar jag att jag slapp mig själv, bara några få men ack så sköna minuter ifred.

Tjugohundrasju är slut och för detta tackar jag. Har självklart nyårslöften, vissa mer seriösa än andra. Ska börja på yoga och kickboxning, det blir inte så svårt att hålla. Sluta dricka på vardagar om det inte är en planerad middag el festlighet. Ska satsa på karriären. Ska skaffa hund också. Vill ha schäfer, funkar som bästa vän och vakt.

Vafan har jag gjort hela livet? Jag har drivit med vågorna, inte haft några mål och ingen jävla mening med min existens. Är så jävla trött på mig, på mitt malande, på min "ojdå, men det gör inget att du trampar på mig", "ja, det är klart att jag förstår att du skojade" och allt sånt. Det finns bara en människa jag ska lyssna på under 2008 - och det är mig själv.

Inga kommentarer: