måndag 28 april 2008

Facit efter söndagsfyllan

S vrålar just nu från toa att allt är mitt fel. Av tusen olika anledningar behövde jag supa ner mig. Blev ju katastrof.

Facit:
Ringde Peter i Singapore
Spriten tog slut, förutom 6 cl whiskey till imorgon om jag får kicken
Bytte nr med en kille vars t-shirt jag tänkte låna till uppsägningsmötet imorgon: "Bitterhet är också ett sätt att visa känslor"
Ramlade in på Anchor, träffade kollega där(stackarn, förlåt för alla cp-sms)
På väg därifrån "intervjuade" jag killarna som tältat i 16 dagar för ett tv-spel. Makalöst, har inte vågat kika på anteckningarna än
Tror vi fixade nytt jobb åt tjejen på McDonalds
Fick nästan en full finne på kroken (han följde efter), herrejösses vad hemskt
Vaknade 06.55 av sms

Nu har vi öppnat första ölen. Blir en bra dag.

1 kommentar:

loathing sa...

låter riktigt najs. ja man behöver ofta supa ner sej, men för mej känns det som att det har blivit lite för ofta och för mycket den senaste tiden. men nu e det valborg mitt i veckan så det blir ingen vila.
skönt med singapore. jag längtar till sommarn.