onsdag 23 april 2008

Missade fotbollen

Med tanke på det snöpliga avslutet på fotbollsmatchen igår är jag glad att tv-kanaler inte är en prioriterad utgift i mitt liv. Självmål. *tsss*...

Ska anmäla DnB NOR till allmänna reklamationsnämnden för falsk marknadsföring (eller som det också heter: LÖGN) eftersom fonden DnB NOR Renewable Energy investerar i kärnkraftsbolag. Inte mycket miljötänk alltså. L sa att jag skulle passa som rättshaverist och att jag när jag blir pensionär blir en sån som köper en aktie i bolag för att gå på årsstämma och jävlas. Eller vänta, det har jag ju redan gjort. Har en tidningsbild på Per Brilioth på mitt skrivbord för att komma ihåg att man kan överträffa sig själv.

Inte han alltså, utan jag. Och kanske han också, men då krävs miljöåtgärder.

Inga kommentarer: