fredag 25 april 2008

Som i graven

Vad ska man säga egentligen? Sjuttio kollegor, kanske inklusive mig själv, får sparken från jobbet. Ingen vet vad som händer, alla frågar och ingen informerar om vad vi får veta på nästa möte.

Jag hade ju sen tidigare planer på att gå vidare, men det var inte riktigt så här jag hade tänkt att det skulle sluta.

Fiskade till mig en flaska rött av en kollega så att jag kan bli extra full ikväll. Måste in och jobba på måndag eftersom jag inte kan koncentrera mig på flytträtt för pensioner. Men texterna ska ju skrivas och kunderna ska informeras.

Vet att jag visat den här förr, men jag slänger ut Keops pyramid ändå. Passar bra en vecka som denna.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH! Thåström! Kolla in den här makalöst underbara livespelning från, ja, länge sedan.. (Hjärter Dam): http://youtube.com/watch?v=1_T0rYFWm1k Det är nackrysningar på hög nivå alltså.