torsdag 20 december 2007

Dejt före nyår?

Försöker pressa min bordskollega Thomas på att han ska fixa en dejt åt mig. Han känner en snygg kille på säpo - perfekt! Men nej, då skiner han upp och säger ivrigt följande:
- Nej nu vet jag! Känner en kille som är mycket mer som du. Han är otroligt ego och har ett otroligt självförtroende.
Varpå jag brister ur i asgarv och säger tack, det var ju en snäll bild av mig.
- Nej, jag menar inte så, såklart! Han pratar heeeela tiden och man får inte tyst på honom, det är så jag menar.

Jaha. Frågade ändå om han var snygg. För om han är snygg är han ju kanske nåt att ha. Thomas sa att han kan tänka sig att tjejer tycker att han är snygg. På frågan om han dessutom är singel tittade Thomas upp och sa:
- Eeh, vet inte riktigt hur jag ska säga det här... Han lixom lite av en player. Sådär du vet, han vill inte ha nåt seriöst.

Måste se charmen i att han i alla fall försöker fixa en dejt åt mig före nyår.

Inga kommentarer: