måndag 31 december 2007

Jag vet varför brudar bråkar

Nu sitter vi här, tre singlar - och vi kan inte enas om varför spice girls splittrades. Jag håller på att geri var den coola men blev snabbt nedröstad av wibekke och sarah som anser att hon måste varit gängets bitch och att hon blev utesluten. Eller valde att lämna själv. Nån som är på min sida?

Det bästa är nu att sarahs trosor är utochin men enligt henne jävligt snygga ändå, gröna med glitter. Och wibekke kallar det "dina ting under er snygge, drikk litt whiskey nu". Och Sarah säger att trorosorna påminner om mig, för jag älska grönt och glitter. Kostade 19 kr, välkommen till 1995 igen.

Nu berättar sarah om när per gessle handlade blöjor hos henne på ICA Banér - och vi har fortf whiskey kvar.

Och där ramlade Wibekke av sin stol, och skyller på dynorna. Och jag hoppas ingen talangscout kommer hit för sångens skull. Nu ska det tydligen fotas.

God help us all.

1 kommentar:

Anonym sa...

hohohoh! :)