måndag 17 december 2007

Facit från julfesten

Några oanstängida förslag, en stukad fot, en hemsk baksmälla och en förkylning. Samt ett ganska knäppt rykte som förhoppningsvis stannat långt innan måndag.

Knappt godkänt med andra ord. Fast luftgitarren till AC/DC var det jävligt hög klass på. Kom nu på att jag var nära att ramla in i trumsetet - har ett blåmärke på vänster vrist. Hamnade mittemot vd:n till efterrätten, vi pratade miljö. Nja, JAG pratade miljö. Fast han verkade vara helt ok. Jag var ganska full iofs så alla verkade va helt ok.

Allt som allt skrapade jag ihop ca 3 vuxenpoäng.

1 kommentar:

Anonym sa...

Min arbetsplats ska ha så kallad julfest på torsdag. Jag hyser inga förhoppningar om att den kommer bli kul. Det är jag och min kollega och 50 pers med typ tre småbarn var. Vi funderar på vad man göra för att det ska bli lite roligt, förutom att bli full. Tips?