måndag 26 november 2007

Facebook i finska finkan?

Undrar om aktivisterna har tillgång till Facebook i häktet? M skickade iaf en hälsning till dem på FB och en puss också. Vad ska jag skicka? Jag skickade ett sms i morse men Stefan blev nog av med mobilen som han smugglat in i cellen eftersom han inte har svarat. Eller så är det finska häktet sjukt underhållande med clowner osv. Vem vet?

Jobbar med en guide för hur banktjänsten funkar. Utöver det tripplades min arbetbörda på 2 minuter eftersom mäklarna fått den brighta idén att skicka ut en miljard meddelanden till våra kunder - och hur ska jag hinna det med allt annat samtidigt som min kollega är gravid? De sa att det är min chefs problem om jag inte hinner med det också.

För övrigt kommer begynnelsen till öroninflammation i vänster öra som ett brev på posten.

Fem dar kvar till helg. Bio ikväll, måste skaffa öronproppar.

1 kommentar:

Anonym sa...

ahhh, det er her det skjer.. takk for linken, dette er bra! :)