torsdag 1 november 2007

Jag vill oxå va rockstjärna!

Ojdå, igår gick jag tydligen ner i nån form av svacka. Den är över nu och jag är glad igen. Principiellt är jag emot censur men nu valde jag att ta bort mitt bittra inlägg från igår eftersom det lät som om jag inte var glad för andras skull. Och det är jag ju!

Veckan har ju varit helt fantatstisk! Greenpeace måndag och tisdag med lite polisaction som extra krydda! Oj så fina de är...

Igår var det Sahara Hotnights. Har bestämt mig för att bli grym på bas - jag ska nämligen bli rockstjärna! Är säker på att Trine hakar på. Hon kan få spela triangel eftersom hon fått en av sin kära mor.

Ikväll blir det humor! Och förhoppningsvis får jag under eftermiddagen tid för att skriva lite mer seriösa inlägg här... Känns just nu lika djupt som en vattenpöl.

Inga kommentarer: