lördag 24 november 2007

Fylle-sms och att kötta

Ibland blir jag rädd att jag kanske är den enda som skickar vulgära sms runt tresnåret när raggningspaniken kommer krypande en lördagnatt. Men i morse visade en vänlig själ att jag inte är den enda som lyckas.

Facit?

5 missade samtal, 2 sms och 2 mobilsvar när jag vaknade i morse.

Tack snälla sötis, nu vet jag att det finns fler är jag som gör sånt. Ska se till att svara nästa gång.

Danmark var trevligt, köpte världens fulaste mössa, en skjorta som mina bröst tydligen inte får plats i och dansk gräddfil som jag saknat som fan. Ikväll blir det middag, massa vin och utgång här på kontinenten. Kände mig sugen på varmkorv igen tidigare idag, får hoppas att suget försvinner med alkoholen.

Lärde mig nyss att på kontinentalska kallar man en ordentlig påsättning för "att kötta". Charmigt, indeed.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh nej då, det vet du väl att fyllesms är en väl utbredd företeelse oss desperata emellan :)