torsdag 13 mars 2008

It's all blue skies.. hrm...

I måndags var jag hemma hos K efter besöket hos bebisen. Vi pratade och pratade och jag sa att jag mådde bra och inte hade några problem, ingen vagel i ögat.

Vem fan lyfte min perfekta slöja?

Igår och idag är ungefär lika bra som två påsar bajs. En kollega berättade att han var på strippklubb i NY i onsdags förra veckan, och där hade strippan ätit och smetat in ansiktet i bajs. Fast det var chokladmousse.

Jag känner mig som strippan, fast om det hade varit riktigt bajs. Same shit, different name lixom.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad hett! Det är alltså så man ska gå till väga för att snärja sig ett ligg? Smeta in hela ansiktet i diarré.

loathing sa...

stackars strippa. eller stackars chokladmousse, jag vet inte riktigt vad. men när jag var liten ville jag bli strippa. det är rätt flippat. det bästa som finns är lapdance.