tisdag 11 mars 2008

Skrika

Glömde nästan.

Jag vill gärna skrika rakt ut, allt vad jag har, så det gör ont i lungorna, så alla hör, på kontoret imorgon.

Och nu tänker jag på Carola. Tankar från skrik till virvelvind till orkan till storm till fångad av en stormvind till fångad av Carola. Undrar om hon också vill skrika.

Jävla Carola. Jag vill skrika, inte tänka på henne och hennes blå girlanger (stavas garanterat inte så) från melodifestivalen förra året. Tror det var förra året.

Schlagerfest på lördag. Jag ska bli full då också. Såklart, det är faktiskt rullavstånd hem.

1 kommentar:

loathing sa...

ja men det e kul att skrika. gå ut i skogen så kan du verkligen skrika utan att nån klagar.
jag vill också ha fest både imorn och på lördag men jag är sjuuuuuk! det vill jag skrika över! jag ska bli frisk! thats it!