onsdag 5 mars 2008

Gardellism

Jag älskar Jonas Gardell, tänk om jag fick ha en så fantastisk man in min närhet hela tiden!

Jag önskar att jag föddes till man och var gay samt träffade Jonas innan han blev pangförälskad i Mark. Iofs skulle Jonas och jag inte vara ett lika underbart par som han och Mark. Det känns faktiskt ganska orättvist, jag kommer aldrig få det jag vill ha.

Fick förresten världens roligaste och på samma gång knäppaste mejl idag. Mejlet innehöll tre meningar och en fråga om jag är på. Vad jag ska vara på vet jag inte och vi kunde tydligen inte prata om det i telefonen och inte på mejl. Jag gillar överraskningar så jag sa ja. Så Jonas Gardell kanske skulle tycka att mitt liv är lite spännande ändå, och kanske (om jag var man) skulle han fastna för min b-filmatisering av en spionroman.

Du missar väl inte Jonas Gardells blogg/dagbok på nätet?

Inga kommentarer: