söndag 16 mars 2008

Ingen söndagsångest idag

Jag är ledig imorgon, tjoho! Söndagsångesten infinner sig därför inte idag. Härligt!!!

Ska ut på hemligt uppdrag och plocka ner dålig fisk från butikshyllorna imorgon, mer om det när jag är i sthlm igen.

Har definitivt kommit över snutarna, igår när polisen kom förbi festen kände jag nada. Förutom respekt för den kvinnliga polisen, hon var skärpt.

I övrigt känner jag mig lättad, mycket lättad. Har burit på mycket och orkade i torsdags skriva ner allt i ett långt mejl och skicka iväg. Fick som vanligt ett svar som säger att jag har fel, men det är skitsamma. Att titta det jag skrivit gör det så mycket enklare att inse vad jag ska göra. Hoppade av möhippeplaneringen, fast skrev att det är mycket med jobbet och GP. Vilket det faktiskt är också, och jag vill mycket hellre prioritera det.

Dessutom är det inte kul att planera en möhippa för en tjej som på fullaste allvar tänkte köpa en bok om hur man planerar den perfekta möhippan till L och mig i julklapp.

1 kommentar:

Sandra sa...

Hahahaha, det e ju hur kul som helst. Det där med möhippeboken. Det kallar jag rakt på sak! Mindre diplomatiskt skulle man kanske kunna kalla det lite självupptaget :)