onsdag 26 mars 2008

En helt vanlig kväll på Indigo. Eller?

Med S ord (hon har precis kommit hem från Norrland där alla är trevliga):
Han var väldigt konstig för han såg otroligt glad ut över att slänga pengar omkring sig. Och jag som blev så glad och vinkade. Fattade inte att han slängde pengar som om du var värsta horan.

Med mina ord:
Gubbjäveln, och jag som var trevlig mot honom och hans pojkvän, slängde en hundring efter mig på bordet när de gick. Om jag inte var inringad vid bordet hade jag kutat efter och tvingat honom att svälja den. Fick istället en kille vid vårt bord att köpa två gröna öl till sig och polaren, som ett minne av männens gröna drinkar. Drinkar som i min mening såg goda ut i männens händer och sen var jag kissnödig och log i farten när den ena mannen sa att jag blev överraskad över de två snygga männen som höll i drinkarna. Och sen kom cash flygande. Blood money som M sa.

Just ja, en polare från förr kom dit med sin brud. Kokain och bildlärare i högstadiet hör inte ihop, vilket konstigt parallellt universum vi än har hamnat i.

Fy fan för män, gay eller inte. Kvinnan förlorar alltid. Sover hos S, stackarn som jag tvingar lyssna på mitt manshat en hel natt.

Jobb imorgon, fett trist. Fett jobbigt, klockan är halv två på natten.

Efter en helt vanlig tisdag på Indigo.

2 kommentarer:

loathing sa...

kokain och bildlärare tycker jag passar ihop, elelr i alla fall majja och bildlärare..

Cosmo girl sa...

majja och bldlärare känns bättre, mer kreativt om inte annat!