måndag 3 mars 2008

Dag 1: Måndag

Efter en tung start på veckan, som började igår kväll med vin till min nybrända "vad fan är meningen med livet-cd" och tillhörande melankoli hamnade jag i morse av nån konstig anledning på ett vuxet jobb med tillhörande vuxna arbetsuppgifter vid ett vuxet skrivbord i morse, men till slut blev det lunch med kollegan T - som nog får räknar som en manlig motsvarighet av mig, eller jag en kvinnlig variant av honom - så är jag nu på bättre humör. Vi planerade en sunkutgång första helgen i april, och vips så är jag gladare!

Fast jag är ändå som en tonåring som är arg på hela världen. Och jag tänker fortsätta med det resten av veckan.

1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Bra, använd den ilskan till att göra något Gott!

Krasch! Här kommer energi till Dig, Cosmo Girl!!!



Jag har Hemligheten!

http://miss-lyckad.blogspot.com/

/ Miss Lyckad - The Girl Who Changed The World -