fredag 8 februari 2008

Arbeit mein Frau!

Idag är en sån där dag då jag inte får mycket gjort på jobbet. Typ som hela den här veckan då, men ursäkten är faktiskt att jag räknar med att få inspiration till att jobba genom hela nästa(n) vecka.

Idag gjorde jag om intranätet i paint (detta fantastiska program) så de såg ut som om jag lagt in information om att klockorna går 6 h fel och alla måste ställa fram klockorna 6 h. Har väldigt kul åt med med en kollega på andra sidan glasväggen över msn.

Fick hjälp av vår formgivare med att printa ut en bild på A3 som ska upp på kylskåpet hemma.

Försökte komma ifrån möhippekvällen ikväll, men trots alla försök misslyckades jag och det är dejt hos mig kl. 20. Hoppas att bushumöret håller i sig så länge! Borde kanske ta en liten mini-aw först. Städa tar bara 20 min (har ett stort skåp där allt får plats).

Inga kommentarer: