måndag 11 februari 2008

Möhippor och födelsedagar

Fan vad många födelsedagar det var nu på en gång. K firar idag, norska S firar i slutet av februari, L 5 mars, W fyller också snart... Många på en gång.

Jag ska inte fira min egen födelsedag i år. Det räcker med att mina vänner inte orkar hitta på nåt på sina födelsedagar så att man får gråta blod för att göra dem glada. Och låt oss inte tala om möhippan, ångest är första bokstaven i förnamnet.

Men vad ska jag göra? Jag vill ju bara se dem glada. Men det vore kul om nån annan nån gång orkade dra i trådarna så att jag kan få chilla lite.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Klart du ska fira din fodelsedag. Det e ju lange kvar till dess. Men om du inte vill sa fattar jag verkligen. Har aldrig forstatt varfor man ska fira fodelsedagar.

Och strunta i dem som inte orkar hitta pa saker pa sina fodelsedagar. Jag e sjalv en sadan, som aldrig vill gora ngt stort pa min fodelsedag, och det far jag sjalv ta ansvar for.

Och det e du sjalv som maste ta ansvar for att du far chilla lite :)

Men det e rart och omtanksamt att du sa garna vill gora dina vanner glada. Alla har inte turen att ha sadana goda vanner.

Cosmo girl sa...

Ja, jag vet - jag ansvarar för chillandet... Nu ska jag iväg till läkaren, kanske säger han samma sak, vem vet?

loathing sa...

dom får väl för fan slita lite för sin egen skull. varför ska du glida runt i en kundvagn och ta stryk av påfåglar för att dom inte orkar lyfta på sitt arsle själva. nä! jag ska fixa en fest när jag fyller år, har inte orkar göra det förut för att jag är en sån jävla dålig arrangör, men i år ska jag i alla fall försöka. blir det en flopp så blir det roligt det med.
hare.