tisdag 12 februari 2008

Fotboll, födelsedag, långt från frisk

För andra gången i rad lyckades vi få biljetter till fotbolls-EM! Sverige-Spanien den 14 juni, vad säger man? Underart!

Firade K igår, var riktigt mysigt. Drinkar på Vampire Lounge är nåt helt extra, verkligen supergoda kaloribomber! Extra nice med halva priset på måndagar.

Men ändå känner jag att mitt liv är tråkigast på hela jorden. Misstänker vitamin- eller järnbrist, ska till läkare kl. 13.30 för att kolla vad som är fel. Känner på mig att det lurar en infektion under ytan. Känner mig ynklig och ensam, ringde pappa så han ska köra mig tillbaka till jobbet efter läkarbesöket. Ska till samma läkare som missade att två av bihålorna (man har tydligen fler än de under ögonen) var igentäppta. Sex månader senare såg en annan läkare det och gav mig antibiotika. Ska vara extra skeptisk till allt han säger och ifrågasätta allt. Sådetså.

Inga kommentarer: