söndag 24 februari 2008

Jag är så dum...

Kunde inte låta bli att ringa honom idag. Hans röst har en förmåga att lugna mig och få mig att andas igen. Sen var han tvungen att lägga på, då blev jag ledsen. Fast först när vi lagt på så jag tror inte att han hörde det. Jag har lämnat bryggan och tittar framåt men hade tydligen glömt att göra loss från bojen. Typiskt.

Firade S idag, hon lägger 30 härliga år bakom sig på onsdag. Var gott med prinsesstårna, två tummar upp alltså.

På onsdag blir det pizza och rödvin med A, ska bli skönt att surra om livets konstigheter. Har inte sett henne sen Solvalla, det är en månad sen. Tänk om man bara träffade sina vänner en gång i månaden... Då träffar man dem bara 12 gånger per år. Det är livet alldeles för kort för. Mer vänskap åt världen!

Inga kommentarer: