söndag 17 februari 2008

Hjälp, pälsen dödar mig!

Vaknade vid 10 i morse och bestämde mig för att byta sovrum eftersom jag ville ha en kram. Men först tittade jag ner på golvet - och där låg den, bytet från igår: Pälsen. Fick ont i magen av denna beslutsångest så jag hoppade ner i den nya sängen och glömde allt om det.

Men det som göms i snö kommer upp i tö.

Ska jag bränna den? Spraya ner den med röd färg? Glömma den här i Abrahamsberg och låta pojkarna ta hand om den? Jag vet inte, jag vill inte ta såna fruktansvärda beslut. Varför skulle jag vara full och försöka förklara för bartendern hur hemsk pälsindustrin är? För han höll med och gav mig helt enkelt pälsen.

Sjukt sexig kille bredvid i baren, hade gärna gett upp min princip "no men" för honom. Undrar om han gillar att bitas?

Och har alla med trekant på listan över saker som ska göras före the Big 30? Jag, K och hennes polare M har alla med trekant i alla fall.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Jag har inte med trekant pa listan. Misstanker att det e overskattat, men pendlar ibland och sager i dessa stunder till min man att det skulle va trevligt om vi forst hade trekant med en annan man och senare med en annan kvinna. Som manga andra akta man e han dock inte sugen pa att dela mig med en annan man, sa det lar nog inte bli ngt.

Men a andra sidan har jag ju passerat det dar javla 30-strecket, sa jag far val inte ha ngn lista.

Nyfiken dock pa om ni som har det pa listan foredrar en till person av motsatt kon eller av samma kon, eller om det kvittar?

E valdigt nyfiken pa palsen dock! Hade bartendern en pals, som han gav dig rakt upp och ner. God ide' ovan - att ge bort den. Eller skank den till typ Emmaus, da gar val pengarna till valgorenhet?

Cosmo girl sa...

I min trekant ska det vara två manliga snutar. Shit vilket projekt det blir att styra upp en sån grej...

Pälsen var kvarglömd och jag fick den av bartndern efter min känga till hela pälsindustrin. Mycket konstig kväll.

Sandra sa...

Du e underbar när du lägger den sidan til! :) Angående pälsen alltså. Vad gäller "snuttrekanten" så kan du anställa mig som project manager. En riktigt usel sådan eftersom jag förmodligen skulle försöka tala dig ur det hela :)

Sandra sa...

Du e underbar när du lägger den sidan til! :) Angående pälsen alltså. Vad gäller "snuttrekanten" så kan du anställa mig som project manager. En riktigt usel sådan eftersom jag förmodligen skulle försöka tala dig ur det hela :)